تبعات برهم خوردن تعادل برجام برای اقتصاد آمریکا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تبعات برهم خوردن تعادل برجام برای اقتصاد آمریکا

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اعلام اینکه دولت آمریکا بدلیل دوری از منطقه درکی از شرایط ندارد، گفت: بهم خوردن تعادل برجام، تبعات زیادی را برای منطقه، اروپا و جهان در پی خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 29
کد خبر: ۳۷۴۱

به گزارش راهبرد معاصر ؛ سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه که برای برگزاری رایزنی های سیاسی ایران و اتریش در وین بسر می برد، امروز با شیدر رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اتریش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که تعدادی از اعضای کمیسیون از جمله رییس گروه دوستی پارلمانی دو کشور حضور داشتند طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه بویژه همکاری های پارلمانی، تحولات منطقه ای و جهانی گفتگو کردند.

شیدر ضمن اشاره به اهمیت حفظ برجام، توسعه روابط دوجانبه و اهمیت نقش ایران در منطقه، بر تداوم رایزنی های پارلمانی با ایران تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از موافقت مجلس شورای اسلامی برای سفر هیات پارلمانی اتریش به تهران اظهار داشت مایلیم با مقامات ایرانی پیرامون مناسبات دوجانبه و منطقه ای گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.

عراقچی نیز با تقدیر از مواضع سازنده اتریش درباره برجام، از تاخیر زیاد اروپا در راه اندازی ساز و کار مالی با ایران انتقاد کرد و افزود: بهم خوردن تعادل برجام، تبعات زیادی را برای منطقه، اروپا و جهان در پی خواهد داشت. دولت آمریکا بدلیل دوری از منطقه درکی از شرایط ندارد و اروپا باید مسئولیت تاریخی خود را انجام دهد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده